کاپل: «باعث افتخار هست که بارسا به من علاقه دارد.»

بازیکن سویا از این که در لیست خرید آبی و اناری ها قرار گرفته، خود را می ستاید. کاپل در دستور عمل کاری تیکی بگیریستین قرار دارد و او به عنوان یک بازیکن این را می داند که این باعث افتخار هست که مد نظر آبی و اناری ها قرار گرفته شود، اگرچه تمرکز در باشگاه حال حاضر خودش ارجعیت دارد.

«وقتی مورد توجه باشگاه های بزرگ قرار می گیری، باید به آن افتخار کنی و من خوشحال هستم که در باشگاه بزرگی مانند سویا بازی میکنم.»


این بازیکن سویا به انتخاب شدنش برای بازی روز چهارشنبه تیم اسپانیا اشاره می کند. کاپل می گوید: «من به رسیدن به این روز امیدوار بودم تا به تجربه برسم. من خیلی خوش حال هستم. این بازیکن تیم سویا در اولین کلماتش در تصدیق اعتمادی که دل بوسکه به آنها کرده، از او قدر دانی کرد.

«من به خاطر دادن این فرصت قدر دانی خواهم کرد. سطح اسپانیا کاملا بالاست. من باید از این تجربه استفاده کنم و این فرصتی که به مربی به من داده است را ثبت می کنم.»

نظرات 1 + ارسال نظر
LionsBlue پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:55 ب.ظ http://www.lionsblue.blogfa.com

سلام داداش خوبی؟ ممنونم که لوگو من رو تو وبت قرار دادی اگه یه لطف کنی و به وب منم بیای میبینی که من لوگوتو گذاشتم خوشحال شدم بای در ضمن به وبلاگم که اومدی در نظرسنجی هم شرکت کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد