آیا یحیا توره به آرسنال میرود؟!

به گزارش خبرگزاری های انگلیسی ، احتمال ارائه پیشنهاد آرسنال برای جذب یایا توره در فصل نقل و انتقالات زمستانی بسیار زیاد است !


 در فصل نقل و انتقالات زمزمه هایی مبنی بر پیوستن یایا توره به آرسنال شنیده می شد اما این خبرها از جانب سران بارسلونا تکذیب شد و آنها با انتقال هافبک 25 ساله خود به لندن مخالفت کردند ! اما با شروع مسابقات لیگ جزیره و کمبود بازیکن در خط هافبک آرسنال پس از جدایی گیلبرتو و فلامینی ، بار سنگین این مسولیت بر دوش جوانانی مانند دنیلسون و دیابی افتاده است که تا کنون از پس این مسولیت به خوبی برآمده اند .

اما با وجود مصدومیت های همیشگی که گریبان گیر آرسنال در فصل پیش شد ، خرید بازیکنان بیشتر و با تجربه تر می تواند در نبود بازیکنان مصدوم تیم را از لغزش های احتمالی در امان نگه دارد . به همین علت است که روزنامه های معتبر انگلیسی پیش بینی می کنند تا آرسنال در فصل نقل و انتقالات زمستانی دست به کار شود و با ارائه پیشنهادی رسمی به بارسلونا ، هافبک تنومند این تیم را به خدمت بگیرد . همچنین یکی از دلایلی که می تواند یایا را برای ترک نیو کمپ ترغیب کند ، نیمکت نشینی او در بارسا است ! این بازیکن ساحل عاجی که سال 2007 با مبلغ 6.5 میلیون یورو به جمع آبی و اناری پوشان پیوست تنها 27 بار با لباس تیمش به میدان رفته است و با وجود اضافه شدن سیدو کیتا به تیم ، عملا به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شده است . باید دید آیا ونگر دست به کار خواهد شد یا با تکیه بر همین بازیکنان کم سن و سال ولی توانا لیگ را به پایان خواهد برد یا نه ؟!


نظرات 2 + ارسال نظر
لیونل مسی جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ق.ظ http://aghilsharifi.blogfa.com/

سلام دوست عزیز

ممنون که به وب من آمدی

گفتی عکسها را از کجا تهیه می کنم

به روی چشم

اینم آدرس:

daylife.com

اگر مشکلی داشتی بازم بهم بگو تا بیشتر در جریان بگذارم

فعلا

یاعلی

لیونل مسی جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ق.ظ http://aghilsharifi.blogfa.com/

نمی دونم نظر قبلی به دستت رسید یا نه

اینم آدرس کامل

http://www.daylife.com/topic/Lionel_Mess

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد