توره: «ونگر و کولو من را در آرسنال می خواستند.»

یحیی توره آشکار ساخت که آرسن ونگر و برادرش کولو توره، سعی بر اصرار به وی جهت پیوستن به آرسنال را داشتند، اما وی حاضر به ترک بارسلونا نبود. هافبک 25 ساله بارسلونا در مورد یک موضوع جالب در مورد انتقال خودش در این تابستان به رسانه ها گزارش داد.

بعد از گذراندن یک فصل در نیوکمپ، توره نمی خواهد بارسا را ترک کند و یه ونگر و کولو برادرش گفت که نمی خواهد به ورزشکاه امارات لندن بیاید. او به رادیو ریس 1 گفت: «هم ونگر و هم برادرم از من خواستند تا در این تابستان به آرسنال بیایم، ولی من قبول نکردم و به آنها گفتم که من در بارسلونا راضی و خوشحال هستم.»


او در بازی های اول فصل بارسلونا، شانسش برای بازی محدود شده بود ولی او می داند که بهتر است که صبور باشد و در مسابقات و رقابت های باشگاه، به مراحل بالاتری می رسد. او توضیح داد: «ما نمی توانیم با 12 بازیکن در زمین بازی کنیم. من از نظر فیزیکی در شرایط عالی و کاملی هستم، اما مهم ترین تصمیم، انتخاب خود مربی است. من حرفه ای هستم و اگر در ترکیب بازی نمی کنم، باید صبر بیشتری برای بهتر شدن تیم بکنم.»

«وقتی شما پیراهن بارسا را بر تن می کنید، این به شما نشان می دهد که شما عضو یکی از بهترین باشگاه دنیا هستید و شما مجبورید که همه بازی های خود را ببرید. رقابت در تیم خیلی خوب است. ما دو بازیکن خیلی عالی در این پست داریم. این خیلی سخت است که برای بهترین تیم دنیا بازی می کنی. حالا ما باید با بهترین روحیه و شرایط بازی کنیم .تمام بازیکنان آگاه و هوشیار هستند که در این فصل باید یک جام را حداقل ببریم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد