بارسا قیمت توره را تعیین می کند.


به گفته توتو اسپورت، بارسلونا قیمت 10 میلیون یورو بر روی هافبک ناراضی یحیی توره گذاشته است و یوونتوس آماده قاپیدن او در ژانویه است. ملی پوش ساحل عاج مبنی بر گزارش ها در نیوکمپ، پس از مجموعه ای از بحث ها با مربی جوزپ گواردیولا، ناراحت است.

این بازیکن 25 ساله از وضعیت کنونی ناراضی است و ممکن است از او خواسته شود هنگامی که بازار نقل و انتقالات برای جلسه زمستان دوباره باز می شود، به فکر آینده باشد. روزنامه تورینی توتواسپورت امروز مدعی شد که مدیران بارسا تصمیمشان را گرفته اند و مشتاق هستند این هافبک نگه دارنده موثر را با گذاشتن قیمت 10 میلیون یورو بر روی او تنبیه کنند.

 

 

 

این هفته گفته هایی بود که نمایندگان بانوی پیر پیش از این با وکیل این بازیکن تماس داشته اند و مایل هستند که پیشنهاد بزرگ حدود 4 میلیون یورو برای هر فصل را به او بدهند. پیش از این در این هفته، جین-کلود بلانک عنوان کرده است که عملکرد بیانکونری در نقل و انتقالات به نمایش یووه تا کریسمس بستگی خواهد داشت و اینکه آیا مربی کلودیو رانیری پس از آغاز ملالت انگیز فصل می تواند اوضاع را تغییر دهد یا نه.

یوونتوس، تابستان هافبک اینتر دژان استانکوویچ را از دست داد، به دلیل اعتراضات سنگین هواداران، در حالی که حرکت برای ملی پوش اسپانیا ژابی آلونسو همچنین در یازدهمین ساعت لغو شد. و بیانکونری سرانجام به ملی پوش دانمارکی کریستین پولسن بازگشت که هنوز در استادیو المپیکو به خوبی مستقر نشده است و نتوانسته تاکنون جلب توجه کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد