آنری: «بازی مقابل بیلبائو یک رقابت سخت است.»

آنری معتقد است که بازی بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو؛ بازی سختی است؛ زیرا بازیکنان تازه از رقابت های ملی باز گشته اند و بارسلونا تعداد بسیاری بازیکن را در تیم با این وضعیت دارد.

پس از به ثمر رساندن سه گل در دو مسابقه، یکی برای بارسا و یکی برای فرانسه، او گفت که «در وضعیت خیلی خوبی هستم، برخلاف این که حقیقت اینست که بازیهای اینگونه ای که من در فرانسه داشتم، دشوار و بغرنج هستند اما من رضایت بخش عمل کردم.»

Open in new window


زمان کم برای آماده سازی
با نگاهی به بازی پیش رو در سن مامس روز یکشنبه، آنری اظهار داشت که «بازی کردن بعد از رقابت های ملی اصلا آسان نیست. بیشتر بازیکنان ما از سفر بازگشته اند و فرصتی برای تمرین درست ندارند. در صورتیکه اتلتیک خیلی از ما از این حیث کامل تر است. بنابراین بردن دشوار می شود. سال پیش هم در همین شرایط چیزی بیشتر از یک تساوی عایدمان نشد.»

سپس آنری جو سن مامس را با لیگ برتر جزیره مقایسه کرد. او توضیح داد:« جو فوق العاده ای دارد. من به این شرایط کاملا عادت دارم و برای من بازی در این جو بسیار لذت بخش است و من را یاد انگلیس می اندازد.»

راحت بازی کردن
در واکنش به بازی های خیلی خوب و نمایش فوق العاده اول فصلی بارسا، که تمام بازیکنان و کادر فنی دارند از آن لذت می برند، آنری هم گفت که از خودش راضی است و از شرایطش لذت می برد. «وقتی کل تیم خوب بازی می کند، برای هر کسی آسان است که خوب بازی کند.» او ادامه داد: «وقتی سرجیو بوسکتس، یحیی و سیدو کیتا خوب بازی می کنند، همه چیز خوب است. و این مهم ترین مسئله است.»

پیغام ضد آشوبی
وقتی از آنری درباره شرایط اخلاقی هواداران و مسائل ضد شورشی سوال پرسیده شد، او توضیح داد: «تماشاگران می توانند بدون هیچ درگیری و مسئله ای تشویق کنند. یک مسابقه فوتبال، یک مسابقه فوتبال است و بس.»

اینیستا غافلگیر کننده نبود
پس از نمایش بسیار خوب آندرس اینیستا در بازی مقابل بلژیک، آنری اظهار داشت که هیچ چیز آندرس اینیستا در فینال لیگ قهرمانان دو سال پیش او را غافلگیر نکرد. او گفت: «من وقتی وارد بارسا شدم، همه چیز را در باره او می دانستم. اینیستا یک بازیکن کلیدی در فینال پاریس بود، زیرا او از زمانی که به بارسا آمد، شروع به انجام بازی های قابل قبول تری کرد. گل او در چهارشنبه اصلا من را غافلگیر نکرد، چون من مانند این حرکات را از او بسیار در تمرینات می بینم. او بازیکنی است مانند ژاوی؛ که می تواند هر کاری را در میانه میدان انجام دهد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد