بازگشت گلب، خروج گودیانسن و ژاوی

بارسلونا این روزها خبرهای خوب و بدی را در برابر خود می بیند. تایید سلامتی الکساندر گلب و عدم حضور گودیانسن در دو مسابقه بعدی بارسا، حکایت از این رخداد می کند.

پس از سه ماه و سه روز دوری از میادین، پس از آسیب دیدگی در دیدار مقابل ریسینگ سانتاندر، تیم پزشکی تمام توان خود را برای سلامتی دوباره گلب به کار انداخت و سرانجام او اکنون برای مسابقه مقابل بیلبائو کاملا آماده است. بازیکن بلاروسی بارسا، پس از از دست دادن شش پیروزی متوالی تیمش در اوایل فصل جاری، آماده است تا بتواند دوباره تیمش را همراهی کند و با آماده شدن در آخر این هفته حالا می تواند در ترکیب بازی مقابل بیلبائو قرار گیرد.

Open in new window


از دست دادن بیلبائو و بازل
خبر بد برای بارسا این است که گودیانسن نمی تواند در بازی های بیلبائو و لیگ قهرمانان مقابل بازل، در وسط هفته شرکت کند. مهاجم ایسلندی در بازی های ملی از ناحیه عضله پا چپ دچار پارگی شد و تشخیص پزشکان بر این اساس بود که او فعلا نمی تواند پا به توپ شود؛ او همچنین با پزشکان بارسا در این رابطه همکاری کرده و صبح پنجشنبه باید برای یک سری آزمایشات بیشتر به سالن پزشکی برود تا تشخیص داده شود که مشکل چیست و زمان دقیق بارگشت او به مربی اعلام شود.

او در مسابقه ای که به پیروزی 1 بر 0 مقابل مقدونیه در چهارشنبه انجامید، در 81 دقیقه ابتدایی در میدان بود تا تعویض شد. این مرد 30 ساله بارسا در مسابقات اخیر بارسا نقش تاثیر گذاری را ایفا کرده است؛ مخصوصا در گل برتری مقابل بتیس و یکی از گلها از شش گل مقابل اتلتیکو نقش موثری داشت.

از سوی دیگر، ژاوی به صلاحدید کادر فنی، به جهت احتیاط و جلوگیری از تشدید مصدومیت جزئی اش، از لیست این بازی خارج شد.

ترکیب
والدس، پینتو، آلوز، ویکتور سانچز، پویول، مارکز، پیکه، آبیدال، سیلوینیو، بوسکتس، یحیی توره، کیتا، اینیستا، بویان، گلب، آنری، اتوو و مسی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد