گل اتوو همه امتیازها را در سن مامس به ارمغان آورد. (0-1)

بارسا شب گذشته پنجمین برد پیاپی خود را در لالیگا با پیروزی مقابل بیلبائو در ورزشگاه سن مامس، با گلی که ساموئل اتوو در نیمه دوم به ثمر رساند، به دست آورد. مردان گواردیولا تلاش بسیاری انجام دادند و هرگز شانسی به بیلبائو ندادند.

این برد مهمی برای بارسا بود و با این پیروزی، بارسا هفت مسابقه است که در لالیگا و لیگ قهرمانان با پیروزی پشت سر گذاشته است. هر دو تیم در بازی شب گذشته خسته نشان می دادند ولی این بارسا بود که پیروز از زمین بیرون آمد. در نیمه اول بازی زیبایی در جریان نبود ولی با شروع نیمه دوم و با پاس عالی آنری و گل اتوو که باعث شد بارسا به سه امتیاز برسد، بازی زیباتر شد.

Open in new window


برخورد دو سبک

این یک رویارویی بین سبک ها بود، با بیلبائو که تمرکز بازی اش بر روی مهاجم میانی لیورنته به عنوان نقطه مرجعشان بود، و بارسایی که به بازی با تفکر و تملک بیشتر می پرداخت. این برای میزبان آسان نبود که بازی همراه با پاسکاری خود را به زودی بر مسابقه حاکم کند، چنان که این والدس بود که خیلی زود وادار به واکنش شد، و تلاش دققه 3 دیوید لوپز را ناکام گذاشت.

تعویض های زودهنگام

در هر حال بارسا خیلی زود جواب حمله بیلبائو که در دقیقه نهم بازی انجام شد را داد و دو حمله روی دروازه بیلبائو ترتیب داد. ابتدا اتوو از پشت محوطه جریمه شوتی کرد و سپس اینیستا از سمت راست حمله ای را ترتیب داد و با پای چپ شوتی به سمت دروازه بیلبائو کرد که از کنار دروازه بیرون رفت. او هم شانسش را امتحان کرد. بازی که به نفع تیم گواردیولا در جریان بود ولی مصدومیت بدی برای کیتا پیش آمد و بوسکتس جای او را در زمین گرفت. در ادامه یسته با یک ضربه آزاد والدس را به واکنش وا داشت و توپ به کرنر رفت.

جنگ میانه میدان

هافبک های بارسا را بوسکتس و یحیی توره و ویکتور سانچز تشکیل می دادند و این سه نفر باید بازیسازی می کردند و بیلبائو را تحت فشار می گذاشتند. نیمه اول با موقعیت دیگری برای بارسا به پایان رسید. در این صحنه که روی یک ضربه کرنر بدست آمد، اتوو موقعیتی بدست آورد ولی ایرایزوز خیلی خوب این موقعیت را دفع کرد.

اتوو دوباره بر روی دروازه

بازی نیمه دوم زیباتر آغاز شد. در ابتدای کار اینیستا یک سانتر ارسال کرد که به ویکتور سانچز رسید و او توپ را شوت کرد که به بیرون رفت. بارسا به تدریج توپ و میدان را در اختیار گرفت و برتری را در وسط میدان بدست آورد و مزد این برتری خود را در دقیقه 63 گرفت. در این دقیقه آنری با یک فرار عالی یار مستقیم خود را پشت سر گذاشت و یک پاس درون عمق عالی برای اتوو ارسال کرد و اتوو با یک شوت پای چپ غیرقابل مهار دروازه بیلبائو را باز کرد.

بارسا در کنترل بازی

بیلبائو بعد از گلی که خورد به خود آمد ولی با نومیدی بازی را دنبال می کرد. اتوو می توانست در ضد حمله ای با سانتر اینیستا بارسا را در دقیقه 81 به گل دوم برساند ولی شوت او راه به جایی نبرد. در ادامه نیز هیچ اتفاقی نیفتاد و بارسا در دقایق باقیمانده کنترل بازی را در دست گرفت و بارسا به هفتمین برد متوالی خود دست یافت

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:05 ب.ظ http://net4all.blogfa.com

اینترنت را بدون فیلتر و محدودیت تجربه کنید : Net4all.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد