«بهترین عملکردم همچنان در راه است.»

ساموئل اتوئو باور دارد که بهترین عملکردش همچنان در راه است، چون محدودیتی برروی چیزی که می خواهد بدست آورد نمی گذارد. ملی پوش کامرونی همچنین فاش کرد که رویایش برای بارسا تلاش و بردن هر رقابتی که در آن بازی می کند، است.

این مهاجم بارسا که با مطبوعات در بعد از ظهر جمعه صحبت می کرد، سپس عنوان کرد که تیم رهبری ندارد. او گفت: «در فوتبال هر بازیکنی مسئولیت هایی دارد و به همین دلیل همه ما رهبر هستیم. من فکر می کنم بهترین عملکردم همچنان در راه است. تعریف هایی که از من می شود، به من اجازه نمی دهند تمرکزم را از دست دهم، چون در آن زمان سقوط خیلی آسان است. هنگامی که اوضاع خیلی خوب پیش می روند، خونسردی خیلی مورد نیاز است.»

Open in new window


بدون چیزی برای اثبات

پس از فصل های متمادی گلزنی مرتب برای آبی و اناری ها، اتوئو باور ندارد که باید خودش را به کسی ثابت کند و اکنون تنها چیزی که می خواهد این است که «بارسا ادامه به بازی مانند بازی های اخیر بدهد و امیدوارم که در هر رقابتی بتوانیم خوب کار کنیم.»

بدون مقایسه

به جای نگاه به فصل های پیشین، اتوئو فکر می کند: «ما نمی توانیم خودمان را با هیچ کسی مقایسه کنیم و دغدغه اصلی مان باید ادامه به بردن بازی ها باشد. بازی رکرتیوو فینال بعدی مان است، من فکر می کنم باید بر هر تیمی چیره شویم، نه فقط رئال مادرید.»

آرامش برابر رکر

یکشنبه، بارسا در نوئوو کلومبینو بازی می کند که هیچ وقت در آنجا نباخته است، ولی اتوئو فکر نمی کند که این موضوع باید نشانگر هیچ چیزی باشد. او افزود: «ما باید آرام باشیم، احترام نشان دهیم و با خوب بازی کردن ببریم.»

بازیکن سازی عالی

ساموئل اتوئو درباره اینکه باشگاه، یکی از بهترین تیم های جوانان بازیکن ساز در جهان را دارد، با رئیس باشگاه بارسا خوان لاپورتا موافقت کرد. او توضیح داد: «در بهترین باشگاه های این بازی چنین بازیکنان خوبی که از اینجا بالا می آیند، پیدا نمی کنی.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد