افزایش اختلاف در صدر جدول

بارسلونا هنگام دیدار با رکرتیوو، در عصر یکشنبه می تواند اختلافش در صدر جدول را افزایش دهد و همچنین می خواهد روند هشت پیروزی پیاپی در لیگش را تمدید کند.

پس از شکست 1-0 رئال مادرید در بربر رئال وایادولید و باخت 2-3 والنسیا برابر اسپورتینگ در عصر شنبه، آبی و اناری ها اکنون می توانند در پیکارشان در نوئوو کلومبینو برتریشان بر این جفت در قله لیگ را افزایش دهند.

Open in new window


دیدگاه های مقابل
درحالی که بارسا برای جلوتر افتادن در صدر بازی خواهد کرد، رکرتیوو از آنجایی که یک پیروزی می تواند آنها را از جایگاه های سقوط دور کند، دلیل بسیار متفاوتی برای خواستن سه امتیاز دارد. تیم لوکاس آلکاراز این فصل تنها یک بازی را برده است و آن در روز آغازین لیگ بیرون از خانه در برابر رئال بتیس پیش آمد و تنها هفت امتیاز به نامشان دارند، در مقایسه با مجموع 25 بارسلونا.

همه در دسترس
پیش از آغاز بازی، گواردیولا ترکیب 18 نفره را اعلام کرده و باید اندرس اینیستا، اریک آبیدال و گابریل میلیتو را به خاطر مصدومیت کنار بگذارد، در حالی که آلبرت خورکرا، پدرو و ویکتور سانچز همگی استراحت داده شده اند. این یعنی ساموئل اتوئو فرصت تمدید مجموع گلهایش در صدر جدول پیچیچی را دارد و لیونل مسی همچنین نگاه به افزودن به رکورد گلزنی جالب توجه اش در این فصل خواهد داشت.

این بازی آسان نیست
البته از آنجایی که تیم های متعددی به هوئلوا این فصل رفته اند و با حداکثر امتیاز باز نگشته اند، شامل والنسیا، آبی و اناری ها نمی توانند انتظار اوقات راحتی را داشته باشند. به هر حال، رکر آغاز عالی در این فصل نداشته است و توانسته هفت امتیاز از ده بازی نخست اش در این فصل جمع آوری کند. اکنون آنها امیدوار به عملکرد روحیه بخش برابر میهمانان کاتالان خواهند بود و برای گرفتن چیزی از این مصاف باید در بهترینشان باشند.

آخرین بار 2-2
بارسا و رکرتیوو، آخرین بار 12 آوریل در لیگ دیدار کردند و بازی با تساوی 2-2 پایان یافت. آبی و اناری ها پس از اینکه ساموئل اتوئو در دو موقعیت آنها را پیش انداخت، برتری را از دست رفته دیدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد