مربی باشگاه بارسلونا، پپ گواردیولا، بعد از بازی دیشب برابر رئال مادرید، در مصاحبه حاضر شد و اعلام کرد که «هنوز راه زیادی در پیش است» و پیروزی بر رئال مادرید «فقط سه امتیاز دارد» و پذیرفت که «پیروزی در ال کلاسیکو، هیجان بخش است.»

مربی آبی اناری ها گفت: «احساس رضایت می کند» چون تیمش نشان داد که «نمایش بهتری نسبت که قبل دارد.» این پیروزی باعث شد که بارسا، با 12 امتیاز اختلاف نسبت به مادریدی ها، به صدرنشینی اش در لالیگا ادامه دهد. گواردیولا باور دارد که «اختلاف خوبی است» اما «تیمش راه درازی را در پیش رو دارد» و اینکه «تیمش فقط جلوی مادرید بازی نمی کند.»

Open in new window


راه طولانی در پیش رو

«تنها 15 مسابقه انجام داده ایم و هنوز مسابقات بسیاری در پیش رو است که باید انجام دهیم، از جمله والنسیا و ویارئال و تیم های دیگر.» مربی ادامه داد: «در ژانویه ما با انجام سه مسابقه از تعطیلات بر می گردیم و باید راه درازی را بعد از آن طی کنیم.»

90 دقیقه

گواردیولا عملکرد بازیکنانش در بازی دیشب را، ستایش کرد، زیرا او باور دارد که «آنها سخت جنگیدند و پاداش این تلاش خود را گرفتند» ولی او توضیح داد که زمان زیادی طول کشید تا تیمش نتیجه لازم را بدست آورد و او احساس کرد که تیمش «فراتر از هیجان» بازی می کرد چون آنها می خواستند «همه چیز را خوب انجام دهند.» او ادامه داد: «ما می خواستیم توپ را بیشتر در کنترل خود داشته باشیم. توپ را کمتر از دست دادیم و پیشرفت کردیم و این به خوبی در بازی نشان داده شد چون مادرید فقط یکبار به محوطه جریمه ما وارد شد و اینکار را پالانکا انجام داد.»

تبریک به رئال مادرید

گواردیولا به خوان ده راموس و تیمش به خاطر «بازی تهاجمی بزرگی که انجام دادند» تبریک گفت. او ادامه داد: «مادرید یک تیم قوی است و آنها بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نداشتند. بهترین و خطرناک ترین سلاح آنها، ضد حملات آنها بود و تنها یک اشتباه کافی بود که به خواسته خود برسند.»

تشکر از همه

مربی باشگاه بارسلونا، از تمامی هواداران دلیل سرو صدا و جوی که در طول 90 دقیقه ایجاد کردند، تشکر کرد. «من می خواهم از تک تک کسانی که به ورزشگاه آمدند، تشکر کنم.» او ادامه داد: «آنها در لحظات دشوار بازی به کمک ما آمدند.»

محافظت از مسی

گواردیولا درباره دلیل اعتراضش به داور، در آغاز بازی، بدلیل مصدومیت مسی گفت: «من در این که، این جزئی از بازی است، شکی ندارم.» او گفت: «اما سه خطای پی در پی روی مسی انجام شد که هرسه درصد مصدومیت بالایی برای مسی در پی داشتند. من نگران این بودم که بازی به همین نحو ادامه پیدا کند. من به خودم اجازه دادم با توجه به جو بازی، کمی عصبانی شوم.»

لاپورتا: «ما شایسته برد بودیم»

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، از این پیروزی احساس رضایت کرد و گفت که بارسا «شایسته پیروزی» در ال کلاسیکو بود. «بازی سختی در زیر بارش مداوم باران بود و هر دو تیم هرچه در توان داشتند به نمایش گذاشتند. ما شایسته برد بودیم و سه امتیاز بازی را از آن خود کردیم، چیزی که هدف ما بود.» سپس او به بیان احساسش در مورد بازی پرداخت و گفت: که بازی «بسیار هیجانی و سخت» بود و رئال مادرید «حریف خوبی بود و شانس های خوبی داشتند.» رئیس آبی اناری، بعد از،از دست دادن پنالتی توسط اتوو و زدن گل توسط او، از اتوو حمایت کرد و گفت: «با وجود اینکه از روی نقطه پنالتی نتوانست گلزنی کند ولی با گلش همه راه ها را بر روی بارسا گشود. او یک گلزن ماهر و بازیکن قاطعی است.» لاپورتا توضیح داد: «هواداران عالی بودند و آنها رمز پیروزی ما بودند. آنها شایسته این برد بودند و آنها بازیکنان را متقاعد کردند که تا سوت پایان بازی تلاش کنند.»

نظرات 1 + ارسال نظر
سید حسین دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ http://avareyetanha.blogsky.com

برد بارسا رو به همه تبریک میگم این برد به من که خیلی روحیه داد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد