اتوو: «آنها خوب دفاع کردند، ولی ما بهتر بودیم.»  

ساموئل اتوو پس از به ثمر رساندن گل در دیدار ال کلاسیکو برابر رئال مادرید، باور دارد که «رئال مادرید بسیار خوب دفاع می کرد اما ما متعهد شده بودیم و بازی را در مسیری متفاوت از همیشه بردیم.»

مرد کامرونی گفت: «آنها قهرمان لیگ به حساب می آیند و بدیهی است که بازی مقابل آنها دشوار است، اما ما تلاش خود را کردیم، جنگیدیم و سرانجام به خواسته ای که داشتیم رسیدیم و پیروز شدیم.» سپس او در پاسخ به پنالتی ای که از دست داد اینگونه گفت: «من پنالتی را از دست ندادم، ایکر آن را مهار کرد.»


Open in new window


مانند تمامی بازیکنان دیگر بارسا، تاکید اتوو بر رسانه ها بود که تنها گوشه بسیار کوچکی از دیدار را به تصویر کشیدند و در زمین اتفاقات بسیار گسترده تر بود. در ادامه مطلب، می توانید گوشه هایی از مهم ترین گفته ها و نظرات دیگر ستارگان بارسا را جویا شوید.

پویول

«ما بسیار تلاش کردیم به گونه ای که حتی هم اکنون هم، خیسی عرق را بر تنمان احساس می کنیم، اما مهم ترین مسئله سه امتیاز بازی است.»

«ما قبل از گلزنی، آنقدر بد نبودیم و الان هم آنقدر خوب نیستیم، همه باید در زمین، عمل ما را ببینند.»

«پیش افتادن آن هم با 12 امتیاز بسیار خوب است اما مادرید هیچگاه تسلیم نمی شود.»

«ما میدانیم که آنها در اواسط فصل هم، برای ما مشکلاتی پیش خواهند آورد اما دیگر می دانیم که چگونه حوادث را در دست بگیریم.»

«ما پیش از این هم، گل اتوو را تمرین کرده بودیم و ضربه من به توپ بعد از ارسال کرنر و آن اتفاقاتی که پس از آن دیدید، همه برای ما تکراری بودند.»

والدز

«رسانه ها بسیار در مورد این پیروزی بزرگ صحبت می کنند اما باید دانست که ما تیم بزرگ و قوی ای مثل رئال مادرید را شکست دادیم و این امر تنها میسر نبود، مگر با تلاشی که ما از خود نشان دادیم.»

«وقتی شما در یک بازی پیروز می شوید که در آن به این گونه و بسیار سخت تلاش می کنید، چیزی بیشتر از یک برد را بدست آورده اید.»

«ما از ابتدا بسیار با انگیزه نشان دادیم و همیشه رو به جلو حرکت می کردیم. سیستم تصاحب توپ ما را کمی به عقب کشاند اما در نیمه دوم ما توانستیم به چیزی که انتظار داشتیم، برسیم.»

«ما اکنون باید مثل همیشه سخت تلاش کنیم. خیلی مهم بود که مادرید را بردیم، ولی برای ما بدست آوردن سه امتیاز از همه چیز با ارزش تر بود.»

مسی

«ما میدانستیم این یک بازی، یک دربی است و بسیار هم دشوار می باشد، همگی پیش از بازی این را بر زبان آوردیم. در زمین هم دیدید که چقدر این مسئله روشن بود.»

«من تکل های بسیار خطرناکی را پشت سر گذاشتم و خود را برای ادامه بازی نگه داشته بودم.»

«ما پر توقع بودیم و می خواستیم بسیار سریع به گل برسیم که این مسئله به خوبی توسط رئالی ها مهار شد و نیمه دوم نیمه ای بود که ما می خواستیم و توانستیم بر حریف سوار شویم.»

«اتوو پنالتی را زد چون نوبت او بود.»

دنی آلوز

«برخلاف چیزی که همگی در این بازی می بینند، فوتبال همین است.ما کار سختی پیش رو داشتیم اما توانستیم تسلطی را که انتظار داشتیم روی توپ پیدا کنیم.»

«ما بردیم، چون خیلی خیلی تلاش کردیم و گلی دریافت نکردیم.»

«بازی در این ابعاد بسیار مهم است. همه می خواهند چنین فوتبالی ببینند. باید به خاطر این پیروزی بزرگ از ما بسیار تقدیر شود.»

«وقتی اتوو این پنالتی را از دست داد، ما خیلی ناراحت شدیم چرا که می دانستیم یک شانس مسلم را از دست داده ایم. اما این مسئله بسیار اهمیت دارد که ما توانستیم با حفظ روحیه و با در نظر نگرفتن آن پنالتی که گل نشد، برنده باشیم.»

تعطیلی تا سه شنبه

تیم تا ساعت 11.30 روز سه شنبه به تمرینات باز نمی گردد و پس از آن تمهیدات لازم توسط کادر فنی، برای تمرینات، برای مسابقه در مقابل ویارئال دیده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد