مسی بیشتر گل می زند.

 


بعد از گلزنی مسی مقابل مادرید، در حال حاضر مسی در 19 مسابقه، 16 گل بثمر رسانده است. این بیشتر از فصل های قبل بوده است.

مسی همیشه یک بازیکن دریبل زن برجسته ای بوده است چون سرعتش زیاد است و توپ در هنگام حرکت به پاهایش چسبیده است. مسی این فصل، گل های بیشتری بثمر رسانده است. گواردیولا، مسی را به محوطه جریمه بیشتر نزدیک کرده است و این باعث شده است که مرد آرژانتینی، گل های بیشتری به ثمر برساند.

Open in new window


هر 107 دقیقه در لیگ، یک گل

مرد شماره 10 بارسا، در 13 مسابقه ای که در لیگ انجام داده است، 10 گل بثمر رسانده است و این رکورد شگفت آوری است چون هر 107 دقیقه در لیگ، 1 گل بثمر رسانده است. در تمام فصل پیش، او در 28 مسابقه حاضر شد و 10 گل زد. در تنها فصلی که او بیشتر گل زد، برمی گردد به فصل 2006/07 که او در 26 مسابقه، 14 گل بثمر رساند و رکوردش، هر 142 دقیقه یک گل بود.

انواع گل ها

مسی، این ده گلی را که ثمر رسانده است، مخلوطی از انواع گل ها بوده است. گل های او شامل، دو پنالتی مقابل ریسینگ و اسپانیول، یک ضربه سر مقابل اسپورتینگ و دو ضربه آزاد که یکی مقابل اتلتیکو مادرید بود و دیگری نیز روی پاس ژاوی مقابل رکرتیوو بثمر رسید.

همچنین لیگ قهرمانان

لیونل مسی در لیگ قهرمانان نیز گل های زیادی بثمر رسانده است. پنج گل در پنج مسابقه. با رکورد هر 60 دقیقه یک گل. مسی فصل پیش شش گل در لیگ قهرمانان بثمر رساند. یک گل از رکورد کنونی بیشتر. و این در حالی بود که در بازی های بیشتری نسبت به این فصل انجام داده بود.

بهترین رکورد گلزنی

مسی در اولین فصل بازی در تیم اصلی بارسا، به بهترین رکورد گلزنی اش دست یافت. در فصل 2004/05، مسی بطور مداوم بازی نمی کرد ولی او هر 77 دقیقه که در بازی بود، گلزنی می کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
قایق آبی سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:23 ب.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

هیچکس بدبخت تراز کسی نیست که همیشه خوشبخت است .
up kardam dost dashti sar bezan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد