همه بازیکنان آماده هستند.

 همه بازیکنان آماده هستند.

 

 

 

تمام بازیکنان تیم اول باشگاه بارسلونا، در دومین جلسه تمرینی این هفته، برای آمادگی بازی مقابل ویارئال که در روز یکشنبه انجام می شود، حاضر بودند و کارلس پویول، رافائل مارکز و یحیی توره، همگی به تمرینات بازگشتند.

آبی اناری ها، به ال مادریگال سفر می کنند تا آخرین بازی را قبل از تعطیلات کریسمس، انجام دهند و ایالت کاتالان آماده می شود که این تعطیلات را با یک پیروزی دیگر جشن بگیرد. تمرینات سختی روز چهارشنبه انجام شد و همه بازیکنان در پست خود حاضر شدند و به تمرین پرداختند و به غیر از گابریل میلیتو، پپ گواردیولا، تمام بازیکنان خود را در اختیار داشت.

Open in new window

پویول، مارکز و توره

پویول، مارکز و توره، که تمرین روز سه شنبه را بدلایل مختلفی از دست داده بودند، به تمرینات بازگشتند و در تمرین روز چهارشنبه، حاضر بودند. کاپیتان پویول، به دلیل دردی که از ناحیه دندان احساس می کرد، به دندانپزشکی رفته بود، مدافع مکزیکی کشش ماهیچه ای داشت و استراحت کرد و هافبک ساحل عاجی، سردرد خفیفی داشت. این سه نفر با اینکه احساس درد داشتند، اما در تمرین روز چهارشنبه، به موقع حاضر شدند و به بقیه بازیکنان ملحق شدند.

دیدار مدرسه فوتبال استویچکف

مانند همیشه، بازیکنان به گرم کردن بدن خود پرداختند و در ادامه کار، تمرینات همیشگی خود را انجام دادند. در ادامه تمرین، بازیکنانی از بلغارستان بر روی سکوی تماشگران، به تماشای تمرین بارسا پرداختند. این بازیکنان همگی عضو مدرسه فوتبال هریستو استویچکف بودند و در روز دوشنبه در یک بازی، مقابل تیم منتخب جوانان بارسا، قرار گرفتند و تیم میزبان 1-5 به پیروزی رسید.

اتوو در بازی حمایت از بیماران مالاریا

ساموئل اتوو، بعد از اینکه در یک بازی خیرخواهانه حاضر شده بود، در تمرین صبح چهارشنبه شرکت کرد. مهاجم کامرونی، در یک بازی، که به حمایت از بیماران مالاریا انجام شده بود، شرکت کرد. این بازی بین دو تیم، یاران ایکر (کاسیاس) و یاران رافا (نادال)، برگزار شد. اتوو در این بازی، دو بار گلزنی کرد. در این بازی اشخاص مشهوری همچون کاسیاس، نادال، سانتی کازورلا، مارکوس سنا، رائول، فردریک کانوته، فرناندو آلونسو، خورخه لورنزو، آلبرتو کنتادور و نواک جوکوویچ حاضر بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد