گل های افسانه ای توسط شماره 10 در پامپلونا

 گل های افسانه ای توسط شماره 10 در پامپلونا

 

 

گل فوق العاده لئو مسی به اوساسونا، همانند ضربه چیپ روماریو و ضربه قیچی رونالدینیو، در یاد خواهد ماند.

استادیوم قدیمیSadar که هم اکنون Reyno de Navarro خوانده می شود، مکانی برای گل های بزرگ ستاره های اخیر باشگاه بوده است. روماریو (1993)، رونالدینیو (2004) و لئو مسی (2009) با نشان دادن مهارت خود، گل هایی را برای آلبوم عکس بازی مقابل اوساسونا به ثمر رساندند و در حالی که تمام آنها شماره 10 پوشیده بودند، هر دو افسانه برزیلی بارسا و همچنین افسانه آرژانتینی، همیشه در راه نفر اول بودن پیشرفت می کردند.


Open in new window


سال روماریو
در فصل 1993/94، هنگامی که تیم رویایی، چهارمین قهرمانی پیاپی خود را در لیگ کسب کرد، به وضوح سال روماریو بود و این به خاطر گل هایی بود که به ثمر می رساند، همانند گلی که در EL SADAR به ثمر رساند. در سوم اکتبر 1993، بارسا با دوگل از روماریو و یک گل از استویچکف، موفق به شکست 3-2 اوساسونا شد. گلی را که مردم به عنوان بهترین، به یاد می آورند، گل اول روماریو بود، هنگامی که او پاس دقیق لادروپ را با یک ضربه چیپ، با اولین تماسش با توپ، به گل تبدیل کرد.

رونالدینیو آغاز یک دوره تاریخی را نشان داد
ده سال بعد در بازی بیست و سوم فصل 2003/04، رونالدینیو، یکی از بهترین گل های خود را برای باشگاه به ثمر رساند. در دقیقه 77، توپ حاصل از شوت ادگار داویدز، در کنار محوطه شش قدم، توسط رونالدینیو، از زمین بلند شد و وی پس از عبور توپ از بالای سر مدافع حریف، با یک چرخش، توپ را داخل دروازه قرار داد و بازی 2-1 به نفع بارسا به پایان رسید و به رهبری رونالدینیو، یک دوره درخشان در تاریخ بارسا شروع شد.

دریل مسی
لئو مسی، آخرین ستاره بارسا، برای درخشش مقابل اوساسونا بود. دریل دقیقه 84 این آرژانتینی، برگ برنده بارسا در بازی ای بود که 3-2 به نفع بارسا تمام شد و به کاتالان ها، سیزدهمین برد خارج از خانه را داد و آنها را برای مساوی کردن با رکورد امتیازات نیم فصل آماده کرد. همانند دو شماره ده قبلی، مسی با مهارتی های رویایی بازی را در پامپلونا یکسره کرد.

39 گل در ناوارا
گل های روماریو، رونالدینیو و مسی، 3 گل از 39 گلی است که بارسا در 31 بازی برابر اوساسونا در ناوارا به ثمر رسانده است. با احتساب برد 3-2، که بارسا در یکشنبه گذشته بدست آورد، بارسا در ناوارا 11 برد، 10 مساوی و 10 باخت، به دست آورده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد