بهترین اتفاق تاکنون

بارسا، امشب می تواند رکورد بیشترین امتیازات نیم فصل را از آن خود کند. بارسا برای رسیدن به این هدف، باید امشب، دپورتیوو را شکست دهد.

اگردر بازی امشب، بارسا به پیروزی برسد، رکورد مهمی را بدست خواهد آورد. در پامپلونا، بارسا با رکورد رئال مادرید مساوی کرد، با بدست آوردن یک امتیاز در بازی امشب، بارسا می تواند این رکورد را از آن خود کند. این بسیار هیجان آور است که از 54 امتیاز ممکن، بارسا 47 امتیاز بدست آورده است و 54 گل بثمر رسانده است و فقط 13 گل خورده است. این آمار شگفت آور، باعث شده است که بارسا به تنهایی در صدر جدول لالیگا قرار بگیرد و با تیم دوم جدول، 12 امتیاز اختلاف داشته باشد و این مهم با درخشش چهار بازیکن از بارسا که در لیست ده نفر برتر بهترین بازیکن جهان قرار داشتند (مسی، ژاوی، اتوو و اینیستا)، بدست آمد.

Open in new window


لیگ و جام حذفی

ژانویه ماه کوپا دل ری است. با توقف کوتاهی که در لیگ قهرمانان و در زمستان ایجاد می شود، بارسا به انجام بازی های جام حذفی می پردازد. بعد از گذشتن از سد اتلتیکو مادرید در جام حذفی، بارسا آماده می شود تا در مرحله یک چهارم پایانی، در مقابل اسپانیول قرار بگیرد. تقویم بازی ها بسیار فشرده است و برای اینکه تیم بتواند در همه مسابقات موفق باشد، باید ترکیبی در اختیار داشته باشد که در بهترین فرم خود قرار داشته باشد. گواردیولا با نفراتی که در هر بازی انتخاب کرده است، بهترین نتایج را کسب کرده است و موفقیت پشت موفقیت بدست آورده است.

بیست نفر در ترکیب

بارسا ترکیب کامل خود را برای این بازی در اختیار دارد. ویکتور سانچز مصدوم است و مراحل پایانی مصدومیت خود را می گذراند و گابی میلیتو و سرخیو بوسکتس و پدرو نیز مصدوم هستند. طبق معمول، گواردیولا ترکیب تیم را تا دقایقی قبل از شروع بازی اعلام نمی کند.

گرگ در لباس گوسفند

دپورتیوو همراه با 19 بازیکن به بارسلونا آمده است که ریکی هم که به دلیل سرماخوردگی بازی با سویا در جام حذفی را از دست داده بود، نیز جزو ترکیب است. مردان سویا، شکست سختی را در جام حذفی به دپورتیوو تحمیل کردند و آنها را سه بازی اخیر شکست دادند. دو بار در جام حذفی و یک بار در لیگ. میگوئل آنخل لوتینا، مربی دپورتیوو، در بازی چهارشنبه شب مقابل سویا، به بازیکنان اصلی خود استراحت داد تا در بازی مقابل بارسا آماده باشند و در نیوکمپ مقابل مردان بارسا قرار بگیرند، جایی که اغلب برای بارسا مشکل ایجاد کرده اند.

2-1، رایج ترین نتیجه

دو بازی اخیر بارسا مقابل دپورتیوو، با برد 2-1 به سود بارسا به پایان رسیده است. این نتیجه 6 بار در 38 بازی در لالیگا مقابل دپورتیوو، در نیوکمپ، تکرار شده است. این رایج ترین نتیجه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد