توره: «من در بارسا خوشحالم.»

 توره: «من در بارسا خوشحالم.»

 

 

توره از بودن در بارسا خرسند است و برای اینکه سال های بیشتری بماند، برنامه دارد. همچنین این بازیکن ساحل عاجی در مورد دربی، در مقابل اسپانیول، در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری، صحبت کرد.

یحیی توره به گمانه زنی های اخیر مطبوعات ورزشی در مورد آینده اش اعتنایی ندارد و می گوید: «اینکه خوشحال و خرسند باشم برای من خیلی مهم است و این چیزی است که در بارسا احساس می کنم. هدف من این است که برای سال های بیشتری بمانم و اکنون، من تنها به کارم فکر می کنم و نه به تمدید قراردادم و آن به رئیس باشگاه و اعضا بستگی دارد. من در این زمان خوشنودم.»

Open in new window


اسپانیول آسان نخواهد بود

در کنفرانس مطبوعاتی پنج شنبه، توره به وضوح در انتظار رویارویی با اسپانیول همسایه، در کوپا دل ری، مشتاق بود. او گفت: «این خیلی خوب است که با اسپانیول بازی می کنیم، ما برای صعود به مرحله بعد تمرکز کرده ایم. بازی برگشت در خانه خواهد بود اما ابتدا باید در مونت خویس پیروز شویم، که آسان نخواهد بود.» همچنین از توره خواسته شد که با یاداوری در مورد اتفاقات ناگواری که هر دو تیم در لحظات آخر، در استادیوم لویس کامپانیس، با آن مواجه شدند توضیحی دهد، او گفت: «من امیدوارم که دیگر چنین چیزی رخ ندهد. این برای فوتبال خوب نیست. مهمترین اصل، در مورد یک بازی، نمایش آن چیزی است که ما بازیکنان می توانیم انجام دهیم.»

بردن سخت تر و سخت تر می شود

توره دریافته است که تیمها در مقابل بارسا به صورت فزاینده ای خشن تر و دفاعی تر بازی می کنند، او می گوید: «تیم فهمیده است که بردن سخت تر و سخت تر می شود، زیرا حریفان ما فشرده دفاع می کنند. این نوع فوتبال، بیشتر فیزیکی است تا متکی بر مهارت ها و هر دو طرف، خطاهای بیشتری را انجام می دهند. بازی ها همیشه سخت تر می شوند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد