مارادونا، مسی را انتخاب می کند.

لئو مسی، برای بازی دوستانه آرژانتین با فرانسه، در یازدهم فوریه، به تیم ملی آرژانتین، دعوت شده است. این اولین بازی مسی، تحت نظر دیگو مارادونا خواهد بود. 

بعد از عدم حضور مسی، در تیم دیگو آرماندو مارادونا، در بازی نوامبر گذشته در اسکاتلند، لئو مسی در تیم ملی آرژانتین، برابر فرانسه در 11 فوریه، در مارسی، حضور خواهد داشت. ضمنا، آلوز نیز برای حضور در تیم ملی برزیل فراخوانده شده است.

Open in new window

20 انتخاب شده

لئو مسی، یکی از 20 بازیکن دعوت شده به تیم ملی آرژانتین، توسط مارادونا می باشد. دیگر بازیکنان عبارتند از: کاریزو (لاتزیو)، رومرو (آلکمار)، زانتی، بوردیسو و ساموئل (اینتر میلان)، دمیکلیس (بایرن مونیخ)، هاینزه و گاگو (رئال مادرید)، کاتا دیاز (ختافه)، یوناس گوتیرز (مایورکا)، آگرو و ماکسی رودریگز (اتلتیکو مادرید)، لوئیس گونزالز و لیساندرو (پورتو)، ماسکرانو (لیورپول)، لاوزی و دنیس (ناپولی)، دی ماریا (بنفیکا)، توز (منچستر یونایتد)

بدون بازی وسط هفته

این مسابقه در هفته ای انجام خواهد شد که هیچ مسابقه باشگاهی، در اسپانیا، برگزار نمی شود. قبل از بازی در فرانسه، بارسا با اسپورتینگ گیخون، در نیوکمپ، بازی خواهد داشت و در تعطیلات آخر هفته بعد از بازی ملی، بارسا به بتیس سفر خواهد کرد.

دوئل بارسایی ممکن

بازی در استادیوم ولدرم، می تواند جذابیت های بیشتری برای بارسا داشته باشد. اگر مربی فرانسه، ریموند دومنک، تیری آنری و اریک آبیدال را در ترکیب قرار دهد، می تواند جالب باشد، به خصوص بین مسی و آبیدال که یک رویارویی در سمت چپ خط دفاعی فرانسه، اتفاق خواهد افتاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد