قرار گرفتن در میان بهترین ها

قرار گرفتن در میان بهترین ها



بارسا و اسپانیول، امشب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. نتیجه ای که در بازی رفت بدست آمد، باعث شد که همه چیز به نیوکمپ کشیده شود. یکی از این دو تیم، به دور بعد صعود می کند و در میان بهترین ها قرار می گیرد. 

این بازی، دربی جادویی بارسلونا خواهد بود و در این بازی همه چیز برابر است و با توجه به نتیجه 0-0 در مونت خویس، یک تیم باید گل بزند و در غیر اینصورت، همه چیز به وقت اضافی، کشیده خواهد شد و بعد از آن نیز به ضربات مرگبار پنالتی.

Open in new window

امتیاز میزبانی

همانطور که جوزپ گواردیولا هم در روز چهارشنبه گفت، بازی امشب، مهمترین بازی بارسا در این فصل است. یک مساوی با گل یا باخت، باعث حذف بارسا از جام حذفی می شود. مربی بارسا تاکید کرد که این بسیار با اهمیت است که بازیکنان باید احساسات هواداران را در بازی امشب درک کنند.

ترکیب شگفت انگیز ممکن

نام جدیدی در لیست انتخابی گواردیولا به چشم نمی خورد. او باید برای بازی امشب، هفت نفر را از ترکیب کنار بگذارد، پپ در جام حذفی اجازه دارد تنها 16 بازیکن، همراه خود داشته باشد ولی هیچ چیز تا آخرین دقایق مشخص نیست، اگرچه او گفته است که به والدس برای بازی امشب استراحت داده است. گواردیولا هشیار است که اگر غفلت کند، کادر فنی اسپانیول، از این غفلت نهایت استفاده را خواهد برد.

اسپانیول بدون دو نفر

مربی اسپانیول، مائوروسیو پوچتینو، امشب با مشکلات بسیاری روبرو است که بزرگترین آنها، بازیکنان مصدومی است که در بازی امشب در اختیار نخواهد داشت. اسپانیول، بعد از تساوی 1-1 مقابل وایادولید، که در آن بازی، بازیکنان کلیدی اش غایب بودند، امشب نیز والدو و مویسس را در اختیار نخواهد داشت. اسپانیول در لیگ، در منطقه خطر بسر می برد ولی آنها در جام حذفی، نمایش متفاوتی را داشته اند. به هر صورت، بارسا امشب می خواهد به مرحله نیمه نهایی برسد.

مایورکای منتظر

برنده بازی بارسا و اسپانیول، در مرحله بعد، به مصاف مایورکا خواهد رفت. مایورکا در شب چهارشنبه، توانست بتیس را در مرحله یک چهارم پایانی شکست دهد و به دور بعد صعود کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد