دو گل تا 5000 گل

دو گل تا 5000 گل



بارسا گل های بسیاری را به ثمر رسانده است و به پنج هزارمین گل لیگ نزدیک می شود که در این بین باید از هانری، اتوو و مسی که 71 درصد گل های این فصل بارسا را به ثمر رسانده اند، تشکر کرد.

بارسا به رکورد 5000 گل در لیگ نزدیک می شود و بعد از چهار گلی که بارسا مقابل نومانسیا به ثمر رساند، اکنون فقط دو گل تا این رکورد فاصله دارد. این هدف در این فصل، با 63 گل، قابل دسترسی شده است.

Open in new window

گلزنان کلیدی

باید از آنری اتوو و مسی، به دلیل زدن 45 گل، که 71 درصد از گل های تیم را شامل می شود، قدردانی کرد. اتوو 19 گل، مسی 14 گل و هانری 12 گل بثمر رسانده اند که همگی در بین صدر نشینان جدول گلزنان هستند که اتوو در صدر همه قرار دارد.

میانگین گلزنی

در سال 2009، هر بازیکن دارای میانگین گلزنی یک گل در هر بازی را می باشد که رسیدن به این مهم، برای یک بازیکن، بسیار سخت می باشد.

اتوو و هانری: 4 بازی و 4 گل

هر دو بازیکن کامرونی و فرانسوی، در سال 2009، غیر قابل مهار هستند. اتوو 4 گل (1 گل مقابل اوساسونا، 2 گل مقابل دپورتیوو و 1 گل مقابل نومانسیا) و هانری با همان میانگین (1 گل مقابل مایورکا، 2 گل مقابل اوساسونا و 1 گل مقابل نومانسیا) بثمر رسانده اند.

مسی

مسی 4 گل در سه بازی بثمر رسانده (1 گل مقابل اوساسونا، 1 گل مقابل دپورتیوو و 2 گل دیگر نیز مقابل نومانسیا) و او تنها کسی است که توانسته در بازی های متوالی سال 2009، گل بثمر برساند. مرد شماره 10 آبی اناری ها، 3 گل در هر سه بازی جام حذفی بثمر رسانده است که این به معنی در هر بازی، یک گل می باشد.

گل 5000 در نوئوو ساردینرو

بارسا تلاش می کند تا گل 5000 را در روز یکشنبه و در ورزشگاه ال نوئوو ساردینرو، مقابل ریسینگ سانتاندر به ثمر برساند. پاررا، اولین گل لیگ را برای بارسا در تاریخ 12 فوریه 1929 به ثمر رساند.

نظرات 2 + ارسال نظر
شیما جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:24 ب.ظ http://www.glseek.com/meta_search_box.html

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید. خیلی سرچ باکس هاش خوشکله . نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.و می توانید کد آنرا در قسمت "ویرایش قالب" وبلاگ خود قرار دهید.

http://www.glseek.com/meta_search_box.html صفحه در یافت کد

http://www.glseek.com صفحه اصلی موتور جستجوگر

وحید شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:10 ب.ظ http://cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی همکاری خود را با ما اغاز کردند

1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد