بوسکتس و پیکه در تیم ملی اسپانیا

 

نام سرجیو بوسکتس و جرارد پیکه، برای اولین بار در تیم ملی اسپانیا قرار گرفت و آنها هفته بعد، کارلس پویول، ژاوی هرناندز و آندرس اینیستا را برای بازی دوستانه مقابل انگلیس، همراهی می کنند. این دو آبی اناری پوش تازه وارد، توسط وینسنت دل بوسکه، بعد از تاثیر آنها در مبارزات عالی بارسا در این فصل، به تیم ملی اسپانیا، دعوت شدند. هر دوی آنها برای تیم زیر 21 سال اسپانیا بازی می کردند اما این اولین بار است که نام آنها در تیم اول قرار گرفته است.

بوسکتس گفت: «من شایعات را شنیدم و امیدوار بودم که حقیقت داشته باشد و حالا من انتخاب شده ام و خیلی خوشحالم.» پیکه افزود: «این پاداشی برای تمام کارهای سخت است و چیزی است که به آن فکر می کنی، اما انتظارش را نداری.» بارسا بیشترین نفرات را در تیم اسپانیا دارد و بعد از آنها لیورپول، قرار دارد. از بارسا، بوسکتس، پیکه، پویول، ژاوی و اینیستا در تیم اسپانیا قرار دارند. پیکه گفت: «این شناختی است از اینکه بارسا چگونه بازی می کند و اعتمادی است که مربیان بارسا در بازیکنان جوان تیم بوجود آوردند.»

Open in new window


پنج بازیکن دیگر

به جز بازیکنان اسپانیایی بارسلونا، پنج ستاره دیگر در بارسا حضور دارند که برای بازی های دوستانه هفته بعد، به تیم کشورشان دعوت شده اند. نام دنی آلوز، در تیم برزیل، برای بازی مقابل ایتالیا، در لندن قرار گرفته است. در حالیکه تیری آنری و اریک آبیدال، لیونل مسی آرژانتینی را در مارسی دیدار می کنند. رافا مارکز طولانی ترین مسافت را طی می کند. او در یک بازی انتخابی برای صعود به جام جهانی، مقابل آمریکا، برای مکزیک، بازی خواهد کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
گروه اکسیر دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:21 ق.ظ http://www.ex1r.com

با سلام.

وبلاگ جالب و پرمحتواییی دارید . تبریک میگم . خوشحال میشیم از وبسایت ما هم دیدن کنید.

ما در وبسایت خود با برنامه های نظیر اسپمر رایگان رومها ، اموزش تخصصی هک ایدی و سایت ، سورسهای کمیاب و درخواستی شما ، مقالات جالب و ... منتظر شما هستیم.

موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد