صدر نشین بر حق 1-3

بارسا با تلاش فوق العاده ای که انجام داد، توانست اسپورتینگ گیخون را متقاعد به شکست کند و موقعیتش را در صدر جدول تثبیت نماید. دهمین برد متوالی بارسا، با دو گل از اتوو و یک گل از دنی آلوز بدست آمد.

بارسا با سه گلی که مقابل اسپورتینگ گیخون به ثمر رساند، موقعیتش را در صدر جدول تثبیت کرد و همان طور که هواداران انتظار داشتند، بارسا نمایش خیره کننده ای داشت. آنها بسیار بهتر از اسپورتینگ بازی کردند و در نیمه اول، نمایش فوق العاده ای داشتند و ساموئل اتوو، دوبار دروازه اسپورتینگ را باز کرد. مردان پپ گواردیولا، در نیمه دوم فشار خود بر روی اسپورتینگ را حفظ کردند و یک گل دیگر توسط دنی آلوز به ثمر رساندند. اسپورتینگ با یک گل به خود آمد اما نتوانستند در ادامه، نوار پیروزی های بارسا را قطع کنند.

Open in new window


بهترین تیم حاضر

اسپورتینگ، به عنوان تیمی هجومی که بازی های زیبایی به نمایش می گذارد، پا به نیوکمپ گذاشته بود و بارسا، بهترین هایش را به دیدار اسپورتینگ فرستاد، بوسکتس، ژاوی، اینیستا، اتوو، هانری، مسی و ... بازی از آغاز، بسیار سریع دنبال می شد و در دقیقه 11، همکاری اینیستا، هانری و آلوز، می رفت که نتیجه بدهد اما توپ در اختیار دروازه بان اسپورتینگ قرار گرفت.

اتوو = گل ها

بارسا خیلی زود، مزد تلاش هایش را گرفت. حمله از اینیستا آغاز شد و از کناره به محوطه جریمه نزدیک شد و توپ را به هانری پاس داد و مرد فرانسوی از بین دو مدافع، توپ را به اتوو پاس داد و اتوو گل 100 بارسا در این فصل، به ثمر رساند. مردان پپ گواردیولا، کنترل بازی را در دست گرفتند و به راحتی به دروازه اسپورتینگ نزدیک می شدند. در دقیقه 40 بازی، بارسا به گل دوم رسید و این چندان غیر منتظره نبود. مسی به اتوو پاس داد و اتوو به زیبایی دروازه اسپورتینگ را برای بار دوم، باز کرد.

ستایش آلوز

بارسا نتیجه 0-2 را حفظ کرده بود و به دنبال گل های بعدی بود. اتوو در دقیقه 60 می توانست هت تریک کند اما دروازه بان اسپورتینگ مانع از این کار شد. یک دقیقه بعد مسی می توانست گل سوم بارسا را به ثمر برساند. بالاخره دنی آلوز توانست در دقیقه 65 گل سوم بارسا را برساند و خوشحالی اش را هواداران تقسیم کند.

ده پیروزی

اسپورتینگ تسلیم نشد و توانست با شوت زیبای کایک متیو، یکی از گل ها را جبران کند و خیلی زود اتوو با یک ضربه تیرک دروازه اسپورتینگ، جواب گل آنها را داد و در نهایت، کاتالان ها کنترل بازی را تا آخر در دست گرفتند و بارسا به دهمین برد متوالی خود دست یافت.

گل ها

0-1 اتوو (دقیقه 23)
0-2 اتوو (دقیقه 40)
0-3 دنی آلوز (دقیقه 65)
1-3 کایک متیو (دقیقه 67)

نظرات 2 + ارسال نظر
داش سامان دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:40 ب.ظ http://dashmu.blogsky.com

سلام رفیق
عجب وبلاگی داره
عین سایت درستش کردی
دمت گرم
ببینیم من بهتر مینویسم یا تو
البته من میخوام با این وبلاگه باحالت تبادل لینگ داشته باشم
ولی بازم دمت گرم از این همه زحمتی که میکشی

sadeg سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ق.ظ http://fcbarcelona-1899.blogfa.com

salam webloge ghashangi dari omadi nazar yadet nare

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد