تمرینات در راه دربی  

تیم اول بارسا، بعد از دو روز استراحت به تمرینات بازگشت. بارسا، سه شنبه اولین تمرین خود را انجام داد و این اولین تمرین در این هفته در راه بازی با اسپانیول بود. بعد از تعطیلی تمرین در روز های یکشنبه و دوشنبه، تیم پپ گواردیولا، سه شنبه به تمرین بازگشت و در سیداد دپورتیوا خوان گامپر تمرین کرد.

تمرین به خوبی در حال پیشروی است اما وقتی برای استراحت وجود ندارد و بارسا باید در سه هفته، هفت مسابقه انجام دهد و اولین آنها، دربی بارسلونا، مقابل اسپانیول است که شنبه ساعت 22:30 آغاز می شود.

Open in new window


دیدار و تمرین

قبل از شروع تمرین، پپ گواردیولا بازیکنانش را در وسط زمین جمع کرد و با آنها به گفتگو پرداخت. این گفتگو چند دقیقه طول کشید و بعد از آن، تمرین آغاز شد.

پویول تنها

پویول فقط یک ربع به تنهایی به تمرین پرداخت. مدافع اهل کاتالان بازی بتیس را بخاطر کشیدگی کشاله ران از دست داد و در حال حاضر در دوران ریکاوری مصدومیتش به سر می برد.

دیدار مخصوص

پنج کودک که به بیماری های خاص مبتلا هستند و تحت درمان FEDER (فدراسیون بیماری های خاص اسپانیا) هستند، این شانس را پیدا کردند تا در تمرین روز سه شنبه، با تک تک بازیکنان دیدار کنند. این کودکان توانستند با قهرمانان خود، دیدار کنند و با آنها عکس بگیرند. آنها همچنین توانستند یک ربع اول تمرین را تماشا کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد